Pogosta Vprašanja
postopek nakupa
način plačila
cena dostave
dobavni roki
garancija
vračilo blaga
kje smo?
postopek nakupa
na vrh
V trgovino www.kartusa-toner-polnila.si ste prispeli ravno iz vašega doma. Predstavljajte si, da ste v samopostrežni trgovini in vsi izdelki, ki jih potrebujete so okrog vas. V svojo košarico vstavite izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico ampak pred tem izberite željeno koliÄino. Vse izdelke, ki jih boste vstavili v svojo košarico bodo cel Äas vidni v meniju KOŠARICA. Pri tem je vidna tudi skupna cena nakupa ter cena posameznega artika. ÄŒe se premislite lahko doloÄen izdelek odstranite iz košarice s klikom na gumb odstrani.
Ko bo vaša košarica že dovolj polna se odpravite Na blagajno (s klikom na gumb Na blagajno).
Na tem mestu preglejte izbrane izdelke in po potrebi naredite spremembo. Lahko spremenite koliÄine, odstranite kateri od izdelkov ali Äe je potrebno se lahko odpravite po še kakšen izdelek s klikom na gumb Nadaljuj z nakupom.
V nadaljevanju vnesete vaše podatke ter podatke za dostavo, izberete naÄin dostave ter naÄin plaÄila in za zakljuÄek kliknete na gumb ODDAJ NAROÄŒILOO. Vaše naroÄilo bo posredovano tudi na vaš elektronski naslov.
način plačila
na vrh
OmogoÄamo veÄ vrst plaÄil:
1. Plačilo po povzetju ( je najbolj pogosto )
Če ste se odloÄili za plaÄilo po povzetju, boste plaÄali vrednost naroÄenega izdelka dostavni službi ob dostavi naroÄenega izdelka na dom ali drugi navedeni naslov. V tem primeru je plaÄilo dostavni službi možno le z gotovino. PlaÄilo po povzetju ne velja za nakup klimatske naprave. Klimatske naprave pošljemo po prejemu plaÄila na podlagi izdanega predraÄuna.
2. Plačilo po predračunu (avans)
V primeru, da se odloÄite za predplaÄilo, lahko to izvedete s plaÄilnim nalogom na pošti ali banki ali v gotovini na našem naslovu. PlaÄilo po predraÄunu lahko izvedete tudi z uporabo spletne banke. Navedeni znesek na vašem naroÄilu nakažete na transakcijski raÄun:BIRO.SI d.o.o., št.: SI56 0400 0027 9301 450 pri OTP banki
3. PlaÄilo preko spletnih bank (vse bolj moderno)SI56 0400 0027 9301 450 pri OTP banki
4. PlaÄilo z vsemi banÄnimi karticami BA
To plaÄevanje omogoÄamo na sedežu našega podjetja – na POS terminalu.
Možno je tudi plaÄevanje z gotovino ali kreditnimi karticami.
Cene v spletni trgovini že vsebujejo 22% DDV in so oznaÄene v valuti EURO ( € ).
5. GOTOVINSKO PLAÄŒILO OB PREVZEMU V TRGOVINI
Meja za gotovinsko plaÄilo pravnih oseb ( velja tudi za s.p.) je 420,00 EUR.
Navedena omejitev plaÄevanja z gotovino ne velja za fiziÄne osebe.
cena dostave
na vrh
DOSTAVA JE BREZPLAČNA za vrednost naročenega blaga 40 € ali več (velja za področje Slovenije)
Dostava v višini 4,10 € se zaračuna za nakupe v skupni vrednosti manjši od 40 €. Dostavo v tem primeru opravi dostavna služba Pošta Slovenije ali GLS.
Odkupna provizija pri odkupnih pošiljkah je BREZPLAČNA za vse naše stranke.
V kolikor vam prevoznik zaraÄuna dodatni strošek, ki ni naveden v vašem naroÄilu prosimo sporoÄite nam in vam bo preveÄ plaÄana odkupnina vrnjena v roku 3 dneh ( ne glede na znesek)
dobavni roki
na vrh
Dobavni rok za vsak artikel je viden v elektronski trgovini in je praviloma naslednji delovni dan pod pogoji, da je naroÄilo prispelo do 14 ure in da je naroÄeni izdelek na zalogi. DopušÄamo možnost, da dostavne službe dostavo opravijo v 2 do 3 delovnih dneh po prejemu naroÄila. V kolikor bi za dostavo potrebovali veÄ Äasa, vas o tem obvestimo.
Dostavo naroÄenega blaga na naslov kupca bo izvedlo dostavno podjetje GLS ali Pošta Slovenije - Poslovni paketi.
Osebni prevzem Kupec lahko naroÄene izdelke prevzame osebno na naslovu naše trgovine:
Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55 ( Center Murgle ), 1000 Ljubljana
garancija
na vrh
Zagotavljamo, da boste s kvaliteto tonerjev, kartuš, polnil in ostalih izdelkov zadovoljni in da je kvaliteta nadomsetnih primerljiva z originalnimi izdelki. Izpisali boste veÄ strani za enako ceno. Zadovoljstvo glede prihranka bo veÄje. JamÄimo za izdelek in za brezhibno delovanje vaše naprave.
Garancija je 12 mesecev. Velja ob priložitvi raÄuna.
vraÄilo blaga
na vrh
ÄŒe z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:
FiziÄne osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov biro@biro.si sporoÄijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odloÄitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporoÄilo o odstopu od pogodbe.
V primeru, ko fiziÄna oseba odstopi od pogodbe s sporoÄilom na biro@biro.si , mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporoÄilu.
Prejeto blago mora kupc vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni koliÄini, razen Äe je blago uniÄeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova koliÄina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
V kolikor izdelke zaÄnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vraÄate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. VraÄilu obvezno priložite kopijo raÄuna.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vraÄila blaga.
ÄŒe je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plaÄila. VraÄilo plaÄil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoÄe, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporoÄila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš raÄun (le tega morate ob vraÄilu navesti). ÄŒe ponudnik zamudi vraÄilo plaÄil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plaÄati še eno desetino prejetih plaÄil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vraÄilu.
Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe zaÄne teÄi, Äe je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c Älena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c Älena ZVPot, Äe je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
ÄŒe ponudnik Biro.si d.o.o izpolni obveznost iz 43. c Älena ZVPot po dobavi blaga, zaÄne teÄi štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, Äe še ni potekel rok treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, Äe ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. Älena ZVPot. Rok treh mesecev zaÄne pri dobavi blaga teÄi od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.
Odkupnih pošiljk ne sprejemamo.
Postopek reklamacije nadomestnih tonerjev in kartuš Fenix:
Reklamacija na potrošni material je možna zaradi slabega izpisa ali ne delovanja v tiskalnku.
UpraviÄeno reklamirani izdelek bomo nemudoma zamenjali z enakovrednim. V kolikor se stranka iz katerega koli razloga ne strinja z zamenjavo bomo zaprosili, vraÄilo reklamiranega izdelka in po prejemu ter pregledu tega vrnili kupnino na TRR stranke.
JamÄimo za kvaliteten izpis tonerjev in nadomestnih kartuš. V kolikor stranka zaradi slabega izpisa ali katerega koli razloga trdi, da je napako na napravi povzroÄila nadomestna kartuša ali nadomestni toner kupljen pri nas, bomo prevzeli skrb za servis in odpravo napake ampak samo v primeru, da stranka aparat dostavi na naš naslov. Po pregledu aparata z naše strani in posvetovanju z uradnim servisom za doloÄeno napravo ter v primeru ugotovitve, da je napako res povrzoÄil izdelek za katerega sami jamÄimo bomo sami aparat oddali na servis in sami poravnali strošek servisa.
V primeru, da stranka aparat nese na servis brez posvetovanja z nami in brez našega posredovanja bo možnost za našo ugotovitev in potrditev vzroka napake onemogoÄena in zadeve ne bomo mogli sanirati kot bi je sicer. S tem bi bili sami lahko oškodovani zaradi pristranosti servisov in napeljevanja uporabe izkljuÄno originalnega potrošnega materiala ter oviranja konkurence na trgu. V tem primeru starnka lahko vrne toner ali kartušo in bomo po ugotovitvi, da Ärnilo ali toner ni porabljen vrnili stroške nakupa. Kupnine ne bomo vraÄali Äe ugotovimo, da je stranka prinesla v reklamacijo prazen-porabljen toner ali prazno-porabljeno kartušo in je reklamacija neupraviÄena.
kje smo?
na vrh
Kako nas najdete je predstavljeno TUKAJ.
BIRO.SI d.o.o.,
Cesta v Mestni log 55 ( Center Murgle - lokal št. P21 pritliÄje - sledite oznakam Biro.si )
1000 Ljubljana
tel. 01 429 22 37
e-mail: biro@biro.si